Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

SunFall del 3

Av simsserier - 19 juni 2012 18:34

Mallory = Röd
Jennifer =  Grön
Serena = Mörk blå
Troy = Orange
Austin = Grå
Jacob = Lila

Ur Jennifers perspektiv:

 
-
Jacob lägg av , sluta vara en sånn tönt!
-Vaddå Jenn? Du är het , och du luktar extremt gott!


 

-Okej Jacob , där gick gränsen jag drar!
-    

'Helt plötsligt så stod han framför mig. Jag som hade sprungit från andra sidan , hmm'

-Men ditt svin kan du lämna mig i fred !
 
'Men han vart VÄLDIGT arg för det jag sa, han öppnade munnen och ögonen vart speciella. Jag har inte lagt märket till hans skinande ögon förut'

 

'Så jag fick världens språng och sprang så snabbt jag kunde , hoppas inte att han dök upp sådär igen.Det gjorde han inte , utan hans bror gjorde det.

  
-AHH snälla döda mig inte , jag ber dig jag är för ung för att dö. Vill ni ha pengar så finns det hemma! Men snälla döda mig inte!

-Ta det lugnt , jag ska inte göra något. Inte med dig iallafall. Vad hände ?
-Han började stöta på mig sedan så sprang jag iväg.. Han tyckte att jag luktade gott....

'Han gav värsta mördarblicken till sin bror , och hans bror började försvara sig'
-     
-Men Troy kom igen! Hon är ju värsta läcker biten! Känner du inte? Hon har ju sin syster som man kan sätta tänderna i !

-Kan någon förklara vad som händer? Eller jag vill inte veta , jag vill bara hem.
-Jennifer du kan låna min bil så springe...tar jag taxi med min bror hem. Hejdå.

-Haha visst..
-Hejdå Jennifer , vi ses !

 

  
'Istället för att säga hejdå till Jacob så sprang jag bara iväg. Jag hade Troys bilnycklar så jag körde hem'
' 

'Vad handlade det här om ? Var Jacob en sjuk kannibal eller en.... VAMPYR? Eller finns det ens sånna ? Jag får väl prata med Mallory hemma och se vad hon säger..' 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simsserier - 24 juni 2012 20:59

Åhhhh, mitt sims är väldigt segt. Det stängs bara av hela tiden. Återkommer om det blir bättre.. ...

Av simsserier - 21 juni 2012 15:33


Blir nog ingen mer del utav SunFall , har varit upptagen idag. Kanske blir ett sen!   ...

Av simsserier - 20 juni 2012 21:25

Blir ingen mer del utav SunFall idag , så jag bjuder på två bilder(lite randoma)! Ha det bra !<3     ...

Av simsserier - 20 juni 2012 10:19

Mallory = RödJennifer =  GrönSerena = Mörk blåTroy = OrangeAustin = GråJacob = Lila Ur Mallorys perspektiv :    'Det tog lite tid att komma hem , men Serena var hemma iallafall' -Vart har du varit ? Du missade skolan , men några från sjukhuset ...

Av simsserier - 19 juni 2012 17:17


Tack till alla som läser bloggen , har nu haft 11 läsare som högst! Ni kanske inte tycker att det är högt men jag blir väldigt glad:) Ni får gärna kommentera och fråga saker så lovar jag att svara. Hoppas att ni tycker om SunFall , har kommit igång m...

Presentation


Hejsan ni som har råkat klicka in hit ;) Detta är en blogg driven utav mig, jag väljer att vara anonym just nu. Jag kommer skriva om sims och även ha Serier. Har ni några frågor så ställ dem i kommentarerna eller ställ dem i frågespallten. Vill ni medverk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards