Alla inlägg den 20 juni 2012

Av simsserier - 20 juni 2012 21:25

Blir ingen mer del utav SunFall idag , så jag bjuder på två bilder(lite randoma)! Ha det bra !
<3
   

Av simsserier - 20 juni 2012 10:19

Mallory = Röd
Jennifer =  Grön
Serena = Mörk blå
Troy = Orange
Austin = Grå
Jacob = Lila

Ur Mallorys perspektiv :
   

'Det tog lite tid att komma hem , men Serena var hemma iallafall'

-Vart har du varit ? Du missade skolan , men några från sjukhuset ringde tydligen om någon hjärnskakning.

-Jag halkade och slog i huvudet , men Troy , våran granne , hörde mig så han kom över och skjutsade mig till sjukhuset. Är Jennifer hemma ? För han skulle ta hand om henne.

-Åh, ja hon är hemma. Det var tydligen hans bror Jacob som vart knäpp. Jennifer förklarade. Troy lånade ut sin bil till henne så hon körde hem. Han har redan kommit hem så du borde prata med honom.

-Kanske sen. Vad ska du göra i helgen ?
-Jag ska hälsa på mina föräldrar och min storasyster. Hon är sjuk tydligen men hon blir nog bättre. Oj taxin väntar HEJDÅ!

 

'När Serena hade åkt så gick jag och pratade med Jennifer'

-Mår du bra ?

-Ja , det var bara lite läskigt. Jag kan förklara någon annan gång.Jag vill bara sova.

-God Natt!

-God natt. 

 

'Jennifer skulle sova, trots att det var morgon. Hon var nog trött efter allt som har hänt' 

'Eftersom jag inte hade något bättre för mig så kunde jag byta kläder och fixa håret'

       

'Sedan åkte jag till bokhandeln för att köpa lite böcker och vara ute i naturen'

   

'När jag hade köpt en bok så satte jag mig på bänken och började läsa. Helt plötsligt så kom det någon'

 

-Vad läser du ?

'Det var Troy'

-Åh , ingenting.

  

-Du skrämde mig.

-Haha oj , ursäkta.

-Jo , jag undrar om du skulle vilja gå med mig på ett party ikväll. Det är vid poolen , vi behöver inte bada , utan bara umgås.

-Vilken tid ?
-Runt klockan 5. Vi kan mötas där.

 

-Okej , då ses vi där !
'Party var absolut inte min grej , men jag kunde verkligen inte motstå att tacka ja till Troy. Han verkar vara en bra kille'


Presentation


Hejsan ni som har råkat klicka in hit ;) Detta är en blogg driven utav mig, jag väljer att vara anonym just nu. Jag kommer skriva om sims och även ha Serier. Har ni några frågor så ställ dem i kommentarerna eller ställ dem i frågespallten. Vill ni medverk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards